Déborah González (ed.)
(2022)
DOI: https://doi.org/10.52740/argamed.22.05.00050
e-ISSN: 2695-3951
Soporte: Publicación electrónica en liña
Prezo: de balde
Páxinas: 184
Formato: 210x297 mm
Descargar (18 MB)Como obxecto cultural único, singular e irrepetible, o manuscrito medieval non pode ser observado, como mero soporte a través do que é legado o texto literario. O aspecto físico dun códice pode proporcionar esclarecementos útiles para a valorización crítica do texto. A observación detallada da materialidade dos manuscritos que legan textos literarios, repercute en beneficio da edición.
Este volume monográfico pretende presentar unha aproximación á materialidade dos cancioneiros galego-portugueses, con incidencia nun máis afinado recoñecemento crítico da transmisión do texto e da actividade ecdótica.
Introdución. Sobre a verdade do texto e a verdade material
González, Déborah
[ORCID]
L’édition numérique au service de la philologie matérielle. Modèles de la lyrique galégo-portugaise
Bermúdez Sabel, Helena
[ORCID]
Planeamento, execução e avaliação: as findas no Cancioneiro da Ajuda
Correia, Ângela
[ORCID]
Os copistas do códice T das Cantigas de Santa Maria
Fidalgo Francisco, Elvira
[ORCID]
Guiadanes, Antonio
[ORCID]
La tradición manuscrita de la poesía profana alfonsí: un problema de filología material
Paredes, Juan
[ORCID]
Parkinson, Stephen
[ORCID]
Cancioneiros. Entre lacunas e ausências textuais. O indício de uma letra de espera
Ramos, Maria Ana
[ORCID]
Lagoas e dislocacións. Unha aproximación material aos textos de Johan Soarez Somesso
de Santiago Gómez, Carmen
[ORCID]
Singularidades na preservação do corpus trovadoresco: as cantigas de Vidal, Judeu d’Elvas
Frateschi Vieira, Yara
[ORCID]